
Embla Medical | Össur
Embla Medical (Össur) var stofnað á Íslandi árið 1971 og er alþjóðlegt heilbrigðistæknifyrirtæki sem hannar og framleiðir stoðtæki, spelkur og stuðningsvörur með það að markmiði að bæta hreyfanleika fólks og gera því kleift að lifa lífinu án takmarkana.
Við erum leiðandi afl á heimsvísu; hjá okkur starfa um 4000 starfsmenn í yfir 36 löndum. Höfuðstöðvar fyrirtækisins eru á Íslandi en starfsstöðvar víða um heim sinna vaxandi markaði og félagið er skráð á hlutabréfamarkað í Danmörku.
Mannauðurinn er okkur dýrmætur. Við erum hátæknifyrirtæki og árangur okkar er undir reyndu og hæfileikaríku fólki kominn. Við leggjum ríka áherslu á að laða að okkur hæft starfsfólk sem er tilbúið að leggja sig fram og sýnir frumkvæði.

CEO Executive Assistant | Embla Medical
Embla Medical (Össur) is looking for a CEO Executive Assistant to join our team for one year. The CEO Executive Assistant provides high-level support to the Chief Executive Officer (CEO) by conducting research, preparing presentations, preparing statistical reports, handling information requests, and preparing correspondence, receiving visitors, arranging conference calls, and scheduling meetings and travel. This role requires a proactive, detail-oriented individual with excellent communication and organizational skills.
Helstu verkefni og ábyrgð
Administrative Support:
- Manage and maintain the CEO’s calendar, including scheduling appointments, meetings, and travel arrangements.
- Prepare and edit correspondence, communications, presentations, and other documents.
- Conduct research, compile data, and communication with executives and boards of directors.
Meeting Coordination:
- Organize and coordinate meetings, including preparing agendas, taking minutes, and following up on action items.
- Ensure the CEO is well-prepared for meetings by providing necessary materials and information.
Communication Management:
- Screen and direct emails, and other communications to the appropriate parties.
- Act as a liaison between the CEO and other executives, employees, clients, and external partners.
Project Management:
- Assist in the planning and execution of special projects and initiatives.
- Monitor and report on project progress, ensuring deadlines are met.
Confidentiality and Discretion:
- Handle sensitive information with the highest level of confidentiality and discretion.
- Maintain a professional demeanor and uphold the company’s values and standards.
Menntunar- og hæfniskröfur
- Bachelor’s degree in Business Administration, Communications, or a related field.
- Minimum of 3 years of experience in an executive assistant role or other relevant experience.
- Exceptional organizational and time-management skills.
- Strong written and verbal communication skills.
- Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Sharepoint).
- Ability to work independently and as part of a team.
- High level of integrity and professionalism.
Auglýsing birt26. september 2024
Umsóknarfrestur9. október 2024
Tungumálahæfni

Nauðsyn

Nauðsyn
Staðsetning
Grjótháls 5, 110 Reykjavík
Starfstegund
Starfsgreinar
Starfsmerkingar
Sambærileg störf (12)

Scheduling Consultant
Icelandair

Network Analyst
Icelandair

Aðalbókari
Rauði krossinn á Íslandi

Sérfræðingur á fjármálasviði
Bílaumboðið Askja

Reiknaðu með okkur - Sérfræðingur í reikningshaldi
Rarik ohf.

Mannauðsfulltrúi
Skólamatur

Deputy Corporate Secretary
Amaroq Minerals Ltd

Sérfræðingur á skrifstofu framkvæmdastjórnar
Amaroq Minerals Ltd

Sérfræðingur í birgðastýringu
Krónan

Gjaldkeri
Birta lífeyrissjóður

Endurskoðun og uppgjör
ODT

Hefur þú ástríðu fyrir gögnum?
Orkuveitan