Teya Iceland
Teya Iceland
Teya Iceland

Tæknilegur þjónustufulltrúi

Um starfið

Teya er fjártæknifyrirtæki, stofnað í Bretlandi árið 2019, með það meginmarkmið að skapa greiðslu- og hugbúnaðarlausnir fyrir lítil og meðalstór fyrirtæki. Teya er hér til að hjálpa fyrirtækjum að sjálfvirknivæða og einfalda reksturinn.

Við erum árangursdrifin og leggjum áherslu á viðhorf frekar en reynslu. Okkar helsta áhersla er að skapa lausnir sem hjálpa fyrirtækjum að vaxa og dafna.

Teya hefur auk þess lagt áherslu á að fjárfesta í íslensku hugviti, eins og SalesCloud, Dineout og Noona.

Sem hluti af Viðskiptatengslum Teya tekur þú virkan þátt í að þjónusta mikilvægasta hluta fyrirtækisins, viðskiptavini Teya.

Viðskiptavinir okkar eru hjarta fyrirtækisins og viljum við bjóða upp á öll þau tæki og tól sem viðskiptavinir okkar þurfa til þess að vaxa og dafna á íslenskum fyrirtækjamarkaði. Okkar markmið er að mynda og viðhalda langtíma viðskiptasambandi við viðskiptavini ásamt því að sjá fyrir og mæta þeirra þörfum.

Í starfinu felst meðal annars

  • Veita framúrskarandi þjónustu;
  • Uppsetning og afhending posa;
  • Þjónusta söluteymið okkar með uppsetningu á posum;
  • Tæknileg aðstoð við seljendur með posa/vörur;
  • Önnur tilfallandi verkefni í deildinni

Við viljum heyra í þér ef þú

  • Hefur ríka þjónustulund;
  • Ert fær í mannlegum samskiptum;
  • Ert með bílpróf;
  • Vinnur vel í teymi;
  • Hefur stöðugar endurbætur í huga;
  • Þolir að vinna undir álagi;
  • Tilbúin að læra og takast á við nýjar áskoranir;
  • Talar íslensku og ensku

Vörustýring Teya

Okkar áhersla eru viðskiptavinir Teya og hver dagur fer í það að þjónusta þá eftir okkar bestu getu. Við erum árangursmiðuð og við njótum þess að vinna í hópi skemmtilegs fólks. Þú verður hluti af framlínu Teya og tekur virkan þátt í uppbyggingu fyrirtækisins hér innanlands og utan.

Kjör og fríðindi
  • Gjaldfrjálst aðgengi að léttu fæði á vinnutíma;
  • Niðurgreiddur hádegismatur í mötuneyti;
  • Heilsustyrkur og aðrir styrkir í gegnum SSF stéttarfélag;
  • Vinnutölva;
  • Tækifæri til að þróast í starfi alþjóðlega;
  • Frábær starfsandi og virkt starfsmannafélag;

About Teya

Teya is on a mission to empower small and growing businesses across Europe, ensuring they have the tools to thrive. Our vision is to be the go-to software solution, simplifying daily operations and rekindling the joy of running a business. Established in 2019, Teya fosters a fast-paced, energetic, and innovative environment committed to delivering optimal solutions to our valued customers.

Job Description

As a Field Support & Supply Chain Agent at Teya, you will play a crucial role in providing technical and administrative support to our customers. Join our team and contribute to Teya's commitment to exceptional service and innovative solutions.

Responsibilities

Customer Support:

  • Support customers through technical and administrative activities, ensuring their needs and concerns are promptly addressed.
  • Provide a high level of customer service, establishing Teya as a reliable partner in their business success.

Technical Assistance:

  • Troubleshoot or replace customer hardware, ensuring seamless operation and minimizing downtime for our clients.
  • Provide technical direction to both the team and customers, offering expertise and guidance.

Service Reporting:

  • Prepare and submit comprehensive service reports, documenting activities and ensuring transparency in customer interactions.

Training Participation:

  • Actively participate in the training of team members and customers, sharing technical knowledge and best practices.

Qualifications

Customer Service Excellence:

  • Demonstrates a strong customer service attitude, prioritizing customer satisfaction.

Interpersonal Communication:

  • Proficient in interpersonal communication skills to effectively engage with various stakeholders.

Driver's License:

  • Possesses a valid driving license for field support responsibilities.

Team Collaboration:

  • Works effectively in a team-oriented environment, contributing to collective success.

Continuous Improvement:

  • Embraces a mindset of continuous improvement, seeking ways to enhance processes and outcomes.

Adaptability to Pressure:

  • Thrives in high-pressure situations, maintaining composure and efficiency.

Learning Agility:

  • Enthusiastically embraces learning opportunities and welcomes new challenges.

Bilingual Skills:

  • Fluent in both Icelandic and English for effective communication.

The Perks

  • Flexible working hours;
  • Subsidized lunch in the canteen;
  • Health grant and other grants through SSF union;
  • Work computer;
  • Excellent morale and an active employee association
Advertisement published22. November 2024
Application deadlineNo deadline
Language skills
IcelandicIcelandic
Required
Expert
EnglishEnglish
Required
Very good
Location
Katrínartún 4, 105 Reykjavík
Type of work
Skills
PathCreated with Sketch.Quick learnerPathCreated with Sketch.ProactivePathCreated with Sketch.AmbitionPathCreated with Sketch.IndependencePathCreated with Sketch.Team work
Suitable for
Professions
Job Tags