Teya Iceland
Teya Iceland
Teya Iceland

Tæknilegur þjónustufulltrúi

Um starfið

Teya er fjártæknifyrirtæki, stofnað í Bretlandi árið 2019, með það meginmarkmið að skapa greiðslu- og hugbúnaðarlausnir fyrir lítil og meðalstór fyrirtæki. Teya er hér til að hjálpa fyrirtækjum að sjálfvirknivæða og einfalda reksturinn.

Við erum árangursdrifin og leggjum áherslu á viðhorf frekar en reynslu. Okkar helsta áhersla er að skapa lausnir sem hjálpa fyrirtækjum að vaxa og dafna.

Teya hefur auk þess lagt áherslu á að fjárfesta í íslensku hugviti, eins og SalesCloud, Dineout og Noona.

Sem hluti af Viðskiptatengslum Teya tekur þú virkan þátt í að þjónusta mikilvægasta hluta fyrirtækisins, viðskiptavini Teya.

Viðskiptavinir okkar eru hjarta fyrirtækisins og viljum við bjóða upp á öll þau tæki og tól sem viðskiptavinir okkar þurfa til þess að vaxa og dafna á íslenskum fyrirtækjamarkaði. Okkar markmið er að mynda og viðhalda langtíma viðskiptasambandi við viðskiptavini ásamt því að sjá fyrir og mæta þeirra þörfum.

Í starfinu felst meðal annars

  • Veita framúrskarandi þjónustu;
  • Uppsetning og afhending posa;
  • Þjónusta söluteymið okkar með uppsetningu á posum;
  • Tæknileg aðstoð við seljendur með posa/vörur;
  • Önnur tilfallandi verkefni í deildinni

Við viljum heyra í þér ef þú

  • Hefur ríka þjónustulund;
  • Ert fær í mannlegum samskiptum;
  • Ert með bílpróf;
  • Vinnur vel í teymi;
  • Hefur stöðugar endurbætur í huga;
  • Þolir að vinna undir álagi;
  • Tilbúin að læra og takast á við nýjar áskoranir;
  • Talar íslensku og ensku

Vörustýring Teya

Okkar áhersla eru viðskiptavinir Teya og hver dagur fer í það að þjónusta þá eftir okkar bestu getu. Við erum árangursmiðuð og við njótum þess að vinna í hópi skemmtilegs fólks. Þú verður hluti af framlínu Teya og tekur virkan þátt í uppbyggingu fyrirtækisins hér innanlands og utan.

Kjör og fríðindi
  • Gjaldfrjálst aðgengi að léttu fæði á vinnutíma;
  • Niðurgreiddur hádegismatur í mötuneyti;
  • Heilsustyrkur og aðrir styrkir í gegnum SSF stéttarfélag;
  • Vinnutölva;
  • Tækifæri til að þróast í starfi alþjóðlega;
  • Frábær starfsandi og virkt starfsmannafélag;

About Teya

Teya is on a mission to empower small and growing businesses across Europe, ensuring they have the tools to thrive. Our vision is to be the go-to software solution, simplifying daily operations and rekindling the joy of running a business. Established in 2019, Teya fosters a fast-paced, energetic, and innovative environment committed to delivering optimal solutions to our valued customers.

Job Description

As a Field Support & Supply Chain Agent at Teya, you will play a crucial role in providing technical and administrative support to our customers. Join our team and contribute to Teya's commitment to exceptional service and innovative solutions.

Responsibilities

Customer Support:

  • Support customers through technical and administrative activities, ensuring their needs and concerns are promptly addressed.
  • Provide a high level of customer service, establishing Teya as a reliable partner in their business success.

Technical Assistance:

  • Troubleshoot or replace customer hardware, ensuring seamless operation and minimizing downtime for our clients.
  • Provide technical direction to both the team and customers, offering expertise and guidance.

Service Reporting:

  • Prepare and submit comprehensive service reports, documenting activities and ensuring transparency in customer interactions.

Training Participation:

  • Actively participate in the training of team members and customers, sharing technical knowledge and best practices.

Qualifications

Customer Service Excellence:

  • Demonstrates a strong customer service attitude, prioritizing customer satisfaction.

Interpersonal Communication:

  • Proficient in interpersonal communication skills to effectively engage with various stakeholders.

Driver's License:

  • Possesses a valid driving license for field support responsibilities.

Team Collaboration:

  • Works effectively in a team-oriented environment, contributing to collective success.

Continuous Improvement:

  • Embraces a mindset of continuous improvement, seeking ways to enhance processes and outcomes.

Adaptability to Pressure:

  • Thrives in high-pressure situations, maintaining composure and efficiency.

Learning Agility:

  • Enthusiastically embraces learning opportunities and welcomes new challenges.

Bilingual Skills:

  • Fluent in both Icelandic and English for effective communication.

The Perks

  • Flexible working hours;
  • Subsidized lunch in the canteen;
  • Health grant and other grants through SSF union;
  • Work computer;
  • Excellent morale and an active employee association
Auglýsing birt22. nóvember 2024
UmsóknarfresturEnginn
Tungumálahæfni
ÍslenskaÍslenska
Nauðsyn
Framúrskarandi
EnskaEnska
Nauðsyn
Mjög góð
Staðsetning
Katrínartún 4, 105 Reykjavík
Starfstegund
Hæfni
PathCreated with Sketch.Fljót/ur að læraPathCreated with Sketch.FrumkvæðiPathCreated with Sketch.MetnaðurPathCreated with Sketch.Sjálfstæð vinnubrögðPathCreated with Sketch.Teymisvinna
Hentugt fyrir
Starfsgreinar
Starfsmerkingar