Tæknilegur þjónustufulltrúi
Um starfið
Teya er fjártæknifyrirtæki, stofnað í Bretlandi árið 2019, með það meginmarkmið að skapa greiðslu- og hugbúnaðarlausnir fyrir lítil og meðalstór fyrirtæki. Teya er hér til að hjálpa fyrirtækjum að sjálfvirknivæða og einfalda reksturinn.
Við erum árangursdrifin og leggjum áherslu á viðhorf frekar en reynslu. Okkar helsta áhersla er að skapa lausnir sem hjálpa fyrirtækjum að vaxa og dafna.
Teya hefur auk þess lagt áherslu á að fjárfesta í íslensku hugviti, eins og SalesCloud, Dineout og Noona.
Sem hluti af Viðskiptatengslum Teya tekur þú virkan þátt í að þjónusta mikilvægasta hluta fyrirtækisins, viðskiptavini Teya.
Viðskiptavinir okkar eru hjarta fyrirtækisins og viljum við bjóða upp á öll þau tæki og tól sem viðskiptavinir okkar þurfa til þess að vaxa og dafna á íslenskum fyrirtækjamarkaði. Okkar markmið er að mynda og viðhalda langtíma viðskiptasambandi við viðskiptavini ásamt því að sjá fyrir og mæta þeirra þörfum.
Í starfinu felst meðal annars
- Veita framúrskarandi þjónustu;
- Uppsetning og afhending posa;
- Þjónusta söluteymið okkar með uppsetningu á posum;
- Tæknileg aðstoð við seljendur með posa/vörur;
- Önnur tilfallandi verkefni í deildinni
Við viljum heyra í þér ef þú
- Hefur ríka þjónustulund;
- Ert fær í mannlegum samskiptum;
- Ert með bílpróf;
- Vinnur vel í teymi;
- Hefur stöðugar endurbætur í huga;
- Þolir að vinna undir álagi;
- Tilbúin að læra og takast á við nýjar áskoranir;
- Talar íslensku og ensku
Vörustýring Teya
Okkar áhersla eru viðskiptavinir Teya og hver dagur fer í það að þjónusta þá eftir okkar bestu getu. Við erum árangursmiðuð og við njótum þess að vinna í hópi skemmtilegs fólks. Þú verður hluti af framlínu Teya og tekur virkan þátt í uppbyggingu fyrirtækisins hér innanlands og utan.
- Gjaldfrjálst aðgengi að léttu fæði á vinnutíma;
- Niðurgreiddur hádegismatur í mötuneyti;
- Heilsustyrkur og aðrir styrkir í gegnum SSF stéttarfélag;
- Vinnutölva;
- Tækifæri til að þróast í starfi alþjóðlega;
- Frábær starfsandi og virkt starfsmannafélag;
About Teya
Teya is on a mission to empower small and growing businesses across Europe, ensuring they have the tools to thrive. Our vision is to be the go-to software solution, simplifying daily operations and rekindling the joy of running a business. Established in 2019, Teya fosters a fast-paced, energetic, and innovative environment committed to delivering optimal solutions to our valued customers.
Job Description
As a Field Support & Supply Chain Agent at Teya, you will play a crucial role in providing technical and administrative support to our customers. Join our team and contribute to Teya's commitment to exceptional service and innovative solutions.
Responsibilities
Customer Support:
- Support customers through technical and administrative activities, ensuring their needs and concerns are promptly addressed.
- Provide a high level of customer service, establishing Teya as a reliable partner in their business success.
Technical Assistance:
- Troubleshoot or replace customer hardware, ensuring seamless operation and minimizing downtime for our clients.
- Provide technical direction to both the team and customers, offering expertise and guidance.
Service Reporting:
- Prepare and submit comprehensive service reports, documenting activities and ensuring transparency in customer interactions.
Training Participation:
- Actively participate in the training of team members and customers, sharing technical knowledge and best practices.
Qualifications
Customer Service Excellence:
- Demonstrates a strong customer service attitude, prioritizing customer satisfaction.
Interpersonal Communication:
- Proficient in interpersonal communication skills to effectively engage with various stakeholders.
Driver's License:
- Possesses a valid driving license for field support responsibilities.
Team Collaboration:
- Works effectively in a team-oriented environment, contributing to collective success.
Continuous Improvement:
- Embraces a mindset of continuous improvement, seeking ways to enhance processes and outcomes.
Adaptability to Pressure:
- Thrives in high-pressure situations, maintaining composure and efficiency.
Learning Agility:
- Enthusiastically embraces learning opportunities and welcomes new challenges.
Bilingual Skills:
- Fluent in both Icelandic and English for effective communication.
The Perks
- Flexible working hours;
- Subsidized lunch in the canteen;
- Health grant and other grants through SSF union;
- Work computer;
- Excellent morale and an active employee association